2 minut(y) czytaniaPINGWynik optymalizacji i rekomendacjeZadbaj o to, aby wynik optymalizacji wynosił 100%. Dzięki temu Twoje reklamy będą częściej wyświetlane użytkownikom.
2 minut(y) czytaniaPINGPowtórzone słowaZadbaj o to, aby słowa kluczowe nie powtarzały się na koncie. Powtórzone hasła mogą zwiększyć koszty kliknięć, lub ograniczyć wyświetlenia.
2 minut(y) czytaniaPINGJakość reklamUpewnij się, że Twoje reklamy wykorzystują wszystkie 15 nagłówków i 4 opisy.
2 minut(y) czytaniaPINGOdrzucone reklamyZadbaj o to, aby na Twoim koncie nie znajdowały się odrzucone reklamy. Jeśli reklama jest odrzucona, powinna zostać wstrzymana.
2 minut(y) czytaniaPINGLiczba hasełNa koncie powinno znajdować się min. 500 haseł. Staraj się, aby w każdej grupie reklam było między 15 a 30 haseł.
2 minut(y) czytaniaPINGKonwersje w domenachWedług polityki Google Ad Grants w każdej z domen w kampaniach powinny być skonfigurowane i naliczać się konwersje.