PING NGO
ZARZĄDZANIE GOOGLE AD GRANTS
Zarządzanie kontem reklamowym Google Ad Grants jest znacznie trudniejsze niż zwykłym Google Ads.
Dlaczego? W ramach programu obowiązują zasady, które musi spełniać Twoje konto aby mogło maksymalizować wyniki i uniknąć zablokowania.
Google nie informuje o błędach i nie ostrzega przed zablokowaniem. Dzięki PING.NGO masz pewność przestrzegania Polityki Google Ad Grants.
jak dbamy o Twoje konto?
PING.NGO
MONITORING WYNIKÓW
W ramach PING.NGO otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z takimi informacjami jak:
-
Czy konto jest aktywne?
-
Liczba aktywnych kampanii, wyświetleń, kliknięć, konwersji, wykorzystany budżet, średni CPC, CTR
-
Tendencja kliknięć
-
Tendencja konwersji
-
Wynik Optymalizacji konta
-
Rekomendacje Google Ads
Dzięki temu zyskasz pogląd na kondycję Twojego konta i pierwsze instrukcje co należy zmienić, gdy konto narusza zasady programu (np. CTR<5%).
MONITORING SŁÓW KLUCZOWYCH
Stale weryfikujemy, czy słowa kluczowe użyte w Twoich reklamach spełniają wymogi Google:
-
Sprawdzamy ogólną liczbę aktywnych haseł na koncie
-
Sprawdzamy, czy każda z grup reklam zawiera poprawną liczbę haseł
-
Sprawdzamy, czy na koncie znajdują się pojedyncze słowa kluczowe (poza wyjątkami)
-
Sprawdzamy, czy na koncie znajdują się słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości
-
Sprawdzamy, czy na koncie znajdują się powtórzone słowa kluczowe
Niepoprawne słowa kluczowe to najczęstszy powód zablokowania konta Google Ad Grants. Dodatkowo zyskasz wskazówki jak poprawić wyniki kampanii.
PING + Assistant
Automatycznie wstrzymuje:
-
pojedyncze słowa kluczowe
-
słowa kluczowe z niskiem wynikiem jakości
-
powtórzone słowa kluczowe
MONITORING STRONY WWW
Poza ustawieniami na koncie reklamowym, Twoja strona www również musi przestrzegać zasad programu Google Ad Grants
-
Sprawdzamy za pośrednictwem Page Speed Insights każdą stronę www wykorzystaną w kampaniach oceniając ją w czterech kategoriach (wydajność, ułatwienia dostępu, sprawdzone metody i SEO), w wersji mobile i desktop
-
Sprawdzamy adresu URL stron, do których prowadzi Twoja reklama. W przypadku błędów 404 Not Found, 500 Serwer Error lub nieaktywnego certyfikatu SSL otrzymujesz powiadomienie
-
Sprawdzamy, czy na każdej stronie wykorzystanej w kampaniach naliczają się konwersje.
MONITORING KAMPANII
Monitorujemy Twoje kampanie, aby odciążyć Cię w konfigurowaniu ich ustawień, a wyniki rosły.
-
Sprawdzamy liczbę stron docelowych
-
Sprawdzamy, czy kampanie rozwijają się poprawnie
-
Sprawdzamy, czy korzystasz z poprawnych typów kampanii - inne nie będą generować wyników
-
Sprawdzamy, czy każda kampania posiada odpowiednią liczbę grup reklam i czy każda grupa reklam posiada poprawną liczbę reklam
-
Sprawdzamy, czy budżet każdej kampanii jest poprawnie ustawiony
-
Sprawdzamy, czy kampanie korzystają z poprawnych typów stawki, aby Twoje konto nie obowiązywał limit 2 USD za kliknięcie
-
Sprawdzamy, czy każda z kampanii zawiera odpowiednią liczbę rozszerzeń
-
Sprawdzamy, czy rozszerzenia zastosowane w kampaniach nie są odrzucone
-
Sprawdzamy, czy ustawienia lokalizacji i języków są spójne z polityką programu
PING + Assistant
Automatycznie dostosowuje:
-
budżet kampanii
-
typ stawki
-
lokalizacje
-
język
MONITORING REKLAM
Sprawdzamy ustawienia Twoich reklam pod kątem polityki programu Google Ad Grants i ich skuteczności
-
Sprawdzamy, czy wszystkie reklamy maja ustawiony poprawny typ - inne nie będą generować wyników
-
Sprawdzamy, czy każda z reklam zawiera odpowiednią liczbę nagłówków i tekstów reklamy
-
Sprawdzamy, czy na koncie znajdują się odrzucone reklamy i jaka jest przyczyna odrzucenia
-
Sprawdzamy, czy w reklamach nie znajdują się niedozwolone znaki interpunkcyjne lub wyrażenia
PING + Assistant
Automatycznie wstrzymuje:
-
odrzucone reklamy
-
reklamy z niedziałającą stroną www
BEZPŁATNY AUDYT
CO 90 DNI
(opcja dostępna raz na 90 dni)
Zawiera wszystkie sekcje audytu opisane powyżej.