top of page

Jakość Strony www

Zaktualizowano: 21 mar

Skuteczna reklama organizacji non profit w sieci wyszukiwania to nie tylko nagłówki, treści reklamowe i odpowiednie słowa kluczowe, których używamy przy tworzeniu swoich kampanii w ramach google ad grants. To także dobrej jakości strona docelowa. Im lepsza jakość, rozbudowane i dopasowane treści, tym większa skuteczność naszej bezpłatnej reklamy w wyszukiwarce google.


Ważne są tutaj również kwestie techniczne, o których mówią właśnie wyniki Page Speed Insight. Google w ostatnim czasie bardzo zwraca uwagę na te wskaźniki, ponieważ chce pokazywać użytkownikom wyłącznie strony dobrej jakości.


Aby zwiększyć skuteczność budżetu reklamowego Google Ad Grants dla organizacji non profit, warto zadbać o optymalizację strony pod kątem szybkości ładowania, dostępności, SEO i ogólnego doświadczenia użytkownika.


Narzędzie PageSpeed Insight może dostarczyć Ci wiele przydatnych informacji na ten temat i pomóc w identyfikacji obszarów do poprawy.


Działanie narzędzia PageSpeed Insights pozwala użytkownikom na zidentyfikowanie obszarów do poprawy i optymalizacji swoich stron internetowych, co może przyczynić się do lepszego doświadczenia użytkownika, zwiększenia konwersji, bardziej efektywnego wykorzystania budżetu reklamowego oraz lepszych wyników reklamy organizacji w wyszukiwarce google.


Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, organizacja musi posiadać funkcjonującą oraz odpowiednio zoptymalizowaną stronę internetową, zawierającą aktualny statut, istotne informacje o misji, celach i projektach organizacji. Strona musi mieć także zainstalowany SSL.


Strona internetowa organizacji non profit, która spełnia powyższe wymogi google ad grants, ma szanse częściej pojawiać się w wynikach wyszukiwania i dzięki temu przyciągać więcej użytkowników.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie strony internetowe wykorzystywane w Twoich reklamach (zarówno domeny jak i subdomeny). Otrzymujesz informacje o wynikach strony w wersji desktopowej oraz mobilnej.


Każda z sekcji powinna mieć wyniki na poziomie min. 90 punktów.


Jak sprawdzić wyniki?

Aby sprawdzić szczegółowe wyniki dla Twojej strony internetowej, wejdź na Page Speed Insight i wklej adres URL Twojej domeny, którą promujesz w ramach programu Google Ad Grants.



Zobaczysz wyniki wskaźników w poszczególnych obszarach: wydajność, ułatwienia dostępu, sprawdzone metody, SEO. Poniżej tej sekcji znajdują się wyjaśnienia wraz ze wskazówkami co należy poprawić, aby nasza strona była chętniej promowana w portalu google.



Niektóre wyniki Page Speed Insights mogą różnić się o mniej więcej 10-15% po kolejnej próbie ich wygenerowania, w zależności od serwera Google, na którym jest testowana strona.


Jak możemy Ci pomóc?


Jeśli chcesz zoptymalizować swoją stronę www i upewnić się, że Twoje reklamy tekstowe w ramach programu google ad grants będą częściej wyświetlane użytkownikom, możesz zlecić to nam:

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dedykowane organizacjom non profit, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe organizacji non profit nie narusza polityki programu Google Ad Grants i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam,

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie Google Ad Grants nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości

Warianty PING


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING, dedykowanych organizacjom non profit. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto Google Ad Grants i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page