top of page

Liczba reklam

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Reklamy to treści, które wyświetlają się wyszukiwarce w odpowiedzi na zapytania użytkowników. Składają się z nagłówków, tekstów reklamowych oraz linku docelowego. Reklamy tekstowe odgrywają kluczową rolę w kampaniach w sieci wyszukiwania Google. Aby były skuteczne, powinny zawierać:

  • zachęcające do kliknięcia nagłówki i teksty

  • wezwanie do działania

  • link docelowy, odpowiadający treści reklamy

  • rozszerzenia (komponenty)



Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, w każdej grupie powinna znajdować się co najmniej jedna aktywna reklama.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program sprawdza wszystkie aktywne kampanie (oprócz tych o typie inteligentnym) i analizuje czy w każdej grupie znajduje się co najmniej jedna aktywna reklama.


Liczba reklam w grupie reklam jest przedstawiona po ewentualnych zmianach wprowadzonych przez program (w ramach PING + Assistant) - np. po wstrzymaniu odrzuconych reklam.


Jeśli w Twoich kampaniach znajduje się grupa bez aktywnej reklamy:

  • PING: Otrzymasz powiadomienie i wskazówki do poprawy.

  • PING + Assistant: Program automatycznie wstrzyma grupę bez aktywnych reklam i powiadomi Cię o tym.


Jak dodać reklamę?

Wybierz kampanię i kliknij w wybraną grupę reklam, następnie przejdź do zakładki "Reklamy i komponenty" i kliknij w (+) "Utwórz reklamę".


Dodaj atrakcyjne nagłówki oraz teksty. Pamiętaj, że wykorzystanie maksymalnej liczby treści zwiększy skuteczność Twojej reklamy.


Jeśli Twoja grupa reklam została wcześniej wstrzymana, pamiętaj aby ją aktywować. W innym przypadku reklama nie będzie wyświetlana i nie będzie generowała wyników.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page