top of page

Strony docelowe

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Jednym z kluczowych elementów, który ma bezpośredni wpływ na skuteczność reklamy, jest strona docelowa. To właśnie na nią trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę.


Efektywna strona docelowa powinna być:

  • zgodna z reklamą

  • prosta i intuicyjna

  • responsywna i zoptymalizowana

  • zawierająca jasne CTA


Nie ma określonej minimalnej liczby stron docelowych na koncie reklamowym. Jednak z naszego doświadczenia rekomendujemy, aby reklamy prowadziły do co najmniej 4 różnych miejsc. W innym przypadku, skuteczność reklam może być ograniczona.


Polityka Google Ad Grants

W ramach programu możesz kierować swoje reklamy na różne witryny, ale każda z nich musi zostać zgłoszona i zaakceptowana przez Google.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje liczbę stron docelowych, do których prowadzą Twoje reklamy. Analizie podlegają wszystkie aktywne kampanie, oprócz tych o typie inteligentym.


Wyniki informują nas o liczbie stron docelowych oraz domen wraz z subdomenami.



Jak dodać dodatkową domenę do konta?

W ramach programu Google Ad Grants, możesz dodać nieskończoną liczbę witryn i prowadzić na nie reklamy. Na początek musisz jednak zgłosić witrynę do weryfikacji Google.


Wszystkie subdomeny, np. akademia.webup.pl, wcześneij zaakceptowanej domeny (webup.pl) są automatycznie zaakceptowane i nie muszą być weryfikowane przez Google.


Aby zgłosić domenę do weryfikacji, wypełnij specjalny formularz. Wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu kilku dni roboczych. Na maila otrzymasz specjalną wiadomość, która poinformuje Cię o tym czy Twoja domena została zaakceptowana.


Pamiętaj, że witryny, które dodajesz do konta Google Ad Grants muszą spełniać określone wymogi:

  • Certyfikat bezpieczeństwa SSL

  • Nazwa i logo fundacji

  • Misja

  • Cele statutowe

  • NIP oraz KRS (najlepiej w stopce strony)



Jak możemy Ci pomóc?

Jeśli chcesz dodać nową domenę do Twojego konta reklamowego, możemy Ci w tym pomóc. Sprawdzimy, czy domena zawiera wszystkie wymagane informacje oraz czy jest odpowiednio zoptymalizowana, aby Google ją zaakceptował.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page