top of page

Typ reklamy

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Reklama to bardzo ważny element każdej kampanii. To treść, która wyświetla się użytkownikowi po wpisaniu odpowiedniego zapytania w wyszukiwarce.


Zarówno reklama tekstowa jak i elastyczna, składa się z linku docelowego, nagłówków i tekstów reklamowych. Reklamy elastyczne są bardziej rozbudowane pod względem formatu i struktury. Google automatycznie dobiera elementy i kombinuje różne wariacje, aby dopasować treść wyświetlanej reklamy do kontekstu wyszukiwania.


W przeszłości funkcjonowały wyłącznie reklamy tekstowe, które nie są już obsługiwane przez Google. Mogą nadal widnieć na Twoim koncie, ale nie generują one żadnych wyników.



Dlatego bardzo ważnym krokiem jest sprawdzenie czy stary typ reklamy został zastąpiony nowym - elastycznym. Inaczej reklama nie będzie generowała żadnych wyników.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na Twoim koncie reklamowym (z pominięciem tych o typie inteligentnym oraz reklam dynamicznych).


Jeżeli na Twoim koncie pojawiają się nieodpowiednie typy reklam, zostaniesz o tym powiadomiony i otrzymasz wskazówki co należy zmienić.


Zmiana typu reklamy

Nie ma możliwości zmiany typu istniejącej reklamy. Musisz dodać ją od nowa. Aby to zrobić, wybierz odpowiednią grupę reklam, wejdź w zakładkę "reklamy i komponenty", a następnie kliknij w (+) "Utwórz reklamę".



Wypełnij wszystkie rubryki: stronę docelową, nagłówki, opisy, pamiętając o wszystkich ograniczeniach.

 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page