top of page

Wynik jakości (między 3 a 7)

Zaktualizowano: 20 gru 2023

Wynik jakości jest jednym z kluczowych elementów oceny skuteczności reklam. Wynik ten mierzy, jak dobrze reklama jest dopasowana do zapytania użytkownika.


Jeśli Twoje hasła posiadają wynik jakości pomiędzy 3 a 7, oznacza to, że najprawdopodobniej Twoja strona docelowa nie jest powiązana ze słowem kluczowym wykorzystanym w kampanii i powinna zostać dopracowana.


Niższe wyniki jakości mogą skutkować wyższymi kosztami kliknięć i gorszym pozycjonowaniem reklam.



Polityka Google Ad Grants

Według polityki Google Ad Grants, wynik jakości Twoich słów kluczowych nie może być niższy niż 3 punkty.


Bezpłatny audyt konta reklamowego. Skorzystaj z PING aby otrzymać audyt Twojego konta reklamowego pod kątem polityki programu Google Ad Grants - tutaj.

Jak działa PING?

Program analizuje wszystkie aktywne kampanie na Twoim koncie reklamowym (z pominięciem tych o typie inteligentnym).


Jeżeli Twoje kampanie zawierają słowa kluczowe z wynikiem jakości między 3 a 7 program wypiszę poszczególne grupy reklam, wraz z liczbą haseł o takim wyniku.


Jak możemy Ci pomóc?

Zredagujemy treść Twojej strony docelowej, aby bardziej odpowiadała hasłom wykorzystanym w kampanii. Dzięki temu strona będzie częściej widoczna w wyszukiwarce (zarówno organicznie, jak i w formie reklamy).


 

PING

Rozumiemy Twoje potrzeby i wiemy, że zarządzanie kontem Google Ad Grants nie jest łatwe. W odpowiedzi na ten problem, stworzyliśmy narzędzie PING, dzięki któremu zyskasz pewność, że Twoje konto reklamowe nie narusza polityki programu i nie zostanie zablokowane.


W ramach PING otrzymasz cykliczny raport Twojego konta z najważniejszymi informacjami dot. zasad polityki Google Ad Grants, w tym:

  • ustawienia kampanii - typ, budżet, języki, lokalizacje, typ stawki, liczba grup reklam

  • reklamy - sprawdzimy, czy reklamy są poprawnie skonfigurowane i czy na koncie znajdą się odrzucone reklamy

  • słowa kluczowe - sprawdzimy, czy na koncie nie znajdują się niedozwolone pojedyncze słowa kluczowe, lub słowa kluczowe z niskim wynikiem jakości


Możesz skorzystać z jednej z trzech wersji PING. Bezpłatnej, w ramach której otrzymasz audyt co 90 dni, lub jednej z płatnych wersji:


PING - cotygodniowy audyt konta. Zyskasz pewność przestrzegania polityki Google Ad Grants, oraz rekomendacje jak poprawić wyniki. Kup teraz (50 zł/msc)→
PING + Assistant - automatyczne zmiany konta. Asystent codziennie sprawdzi Twoje konto i poprawi wszystkie błędy w Twoim imieniu. Kup teraz (200 zł/msc)→


Masz pytania?

Zobacz pełną ofertę PING - tutaj lub umów bezpłatną konsultację - tutaj.


Zapraszamy również do naszej otwartej grupy na Facebook'u dla organizacji, które korzystają z programu Google Ad Grants - tutaj.



 

Polecaj Webup! i zarabiaj do 20% ze wszyskich wpłat

Dołącz do programu partnerskiego i polecaj nasze produkty wśród zaprzyjaźnionych organizacji, Twojej społeczności, znajomych. Program działa na wszystkie produkty na naszej stronie www. Dowiedz się więcej→


bottom of page