3 minut(y) czytaniaConsent ModeKażda organizacja, niezależnie od branży, ma obowiązek spełniać przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, w tym odpowiednio zarządzać...
4 minut(y) czytaniaZasady Google Ad Grants: Dlaczego twoje kampanie nie działają? Jeśli Twoja organizacja posiada już konto Google Ad Grants, ale nie maksymalizuje wyników, obejrzyj nasz webinar
3 minut(y) czytaniaPINGJakość Strony wwwWedług polityki Google Ad Grants, strona www powinna być odpowiednio zoptymalizowana oraz zwierać istotne informacje nt. organizacji.
2 minut(y) czytaniaPINGCertyfikat SSLWedług polityki Google Ad Grants, strona internetowa używana w reklamach musi posiadać aktywny certyfikat SSL.
2 minut(y) czytaniaPINGStrony doceloweW ramach programu możesz kierować swoje reklamy na różne witryny, ale każda z nich musi zostać zgłoszona i zaakceptowana przez Google.
2 minut(y) czytaniaPINGWyniki kontaWedług polityki Google Ad Grants, konto musi być aktywne (posiadać min. 1 aktywną kampanię) i generować odpowiednie wyniki.